luni, 18 iulie 2011

Un mesaj pe Facebook




Umbla de ceva vreme pe Facebook urmatorul text: "EU n-am avut play station, nici WIfi, eu m-am jucat de-a v-ati ascunselea. Trebuia sa mă duc acasă când se aprindeau luminile si mama mea nu mă suna pe mobil, ci striga "Vino acasă". Eu m-am jucat cu prietenii mei, nu pe chat, am vorbit cu ei.... Nu am avut gel antibacterian , ne-am jucat cu frunze si noroi si nimeni nu ne-zis nimic.... Posteaza si tu dacă ai crescut band apa de la robinet si ai supravietuit..."
Toti frustratii si-au postat textul de mai sus pe "wall". Cum dracu sa ai Play Station daca el a aparut in 1991. La noi in tara prin '94. Te costa doua salarii medii sa ti-l cumperi. Si cum parintii nu-si permiteau v-ati cumparat "Termninator" sau "Sega", si va cumparati "dischete" cu Mario. Multi parinti isi faceau griji ca odraslele lor o sa aiba probleme cu vederea. N-ati avut wifi pentru ca pana prin '99 netu a fost un lux.
Normal ca maica-ta striga dupa tine. Nu aveai telefon mobil, pentru ca era la fel de rara ca interentu. Chiar si dupa ce a devenit mai popular telefonul mobil tot nu vorbeati des la el pentru ca erau foarte scumpe "impulsurile".
Intradevar ieseam mai tot timpul afara, insa dupa ce a venit RDS cu netu' nelimitat TOTI stateam pe mess si descarcam jocuri si filme de pe DC++.
NU EXISTA NICI GEL ANTIBACTERIAN PE VREMA NOASTRA. Cum nu existau nici scutece de unica folosinta (renumitul Pampers). Daca exista cu siguranta va rasfatati si voi fesele in bumbac fin.
Lumea evolueaza, apar lucruri din ce in ce mai performante. Fiecare generatie se bucura de ele cum stie mai bine. Daca nu ar fi existat pe meleagurile noastre am fi dat vina pe sistem. Multe din produsele "inventate" ne fac viata mai usoara. Cati dintre voi ati putea sa rezistati fara banalul (acum) telefon mobil? Pun intrebarea asta asta celor nascuti pana in '91-'92.
O alta chestie....vazusem niste commenturi de genu "O sa-mi cresc copii asa cum am fost si eu crescut". S-ar putea ca acel copil sa sufere cand o sa vada ca altii au si el nu.
Aveti grija de voi si de gadgeturile voastre!! Stima!!!!

2 comentarii:

Froghy spunea...

Eu prin 2000 am primit un joc video pentru TV, cred ca avea vreo 4 kg toata magaria aia, da eram cel mai smecher din parcare si toti erau la mine in casa :)) ! Si da , iti dau dreptate , daca nu "aterizau" si la noi Iphone'uri , Laptopuri , Internet etc...Toti ar fi fost si mai frustrati ca de ce altii au iar noi nu.Dar pe cealalta parte incep sa cred ca Involuam tot mai mult in raport cu Evolutia tehnologica.Tot ce era "pe vremuri" devine tot mai apreciat in zilele noastre. Atata timp cat berea in Rex ramane la 3-4 lei , si campingu din Delta e la fel de ieftin , sunt multumit:))!

Froghy spunea...
Acest comentariu a fost eliminat de administratorul blogului.