miercuri, 7 septembrie 2011

Pavel: Dacă spuneam versul "Triumfător în lupte, un nume de Traian" se interpreta politic

Aseara, in deschiderea meciului Romania-Franta, Marcel Pavel a interpretat Imnul National. Insa s-a ferit sa cante ultimele doua versuri din a doua strofa "Și că-n a noastre piepturi păstrăm cu fală-un nume/Triumfător în lupte, un nume de Traian!".
"Nu putea fi intonat integral imnul. Strofele au fost alese de Federaţia Română de Fotbal. Nu aruncaţi cu pietre în munca omului. S-au ales strofele, nu puteau fi toate cântate. E o obrăznicie. Mi s-a zis să cânt acele două strofe. Am ales strofele împreună cu Federaţia. Acum ori niciodată să dăm dovezi la lume/Că-n aste mâni mai curge un sânge de roman, apoi am repetat primul refren. Primul refren l-am ales ca să îi îndemnăm la luptă. Dacă spuneam Triumfător în lupte, un nume de Traian!, se interpreta politic. E ca o glumă acum. Dacă cântam asta după spuneaţi de ce aţi cântat asta. Împreună cu soproana Coman trebuiau cântate în trei minute cele două imnuri. Partea orchestrală a fost făcută ca refrenul să se repete de două ori, ca publicul să cânte cu mine, pentru că suporterii nu ştiu toate versurile. Nu am greşit cu nimic. A fost un mesaj pentru francezi", a declarat la Realitatea Tv, Marcel Pavel.
Imnul nu-l cantam corect, ca sa nu se interpreteze politic, piesa de teatru "Blonda chelul is piticul" este interzisa din ordine politice....RUSINE!


Un comentariu:

FroghY spunea...

E simplu si scurt , un singur cuvant reprezenttiv: Trist.